Tango!

Ahha precis, det körde vi i skolan idag, och jagvar nog hyfsat duktigt på de! Så det var dagens förhöjning.. eller kan man säga så?? Sorry för dålig uppdatering, har ju skola och annat som måste göras men ska försöka skärpa mig nu!
Måndags: Då var jag ledig eftersom det var studiedag, vilket var väldigt sköönt! Klockan två fick jag nog och drog på mig nya skinnjackan kenza 3, fast kände att det blev lite kallt när jag gick till bussen, för jag hade bara en tubhalsduk till! Efter jag hade mött upp Pappa och Malin, så bestämde vi oss att åka till kista och Malin övningskörde dit mitt i rusningstrafiken! Hon var super duktig!! Jag är lite nervös inför att ta körkortet, man får väl börja övningsköra när man är 16? I såfall är det bara 3 år kvar!!  I kista så käkade vi middag, jag tog en stor club sandwich med biff! Efter det så bestämde vi oss för att se någonting på bio, och det blev En gång i Phuket! Den var så himmla rolig och gullig! Juste köpte två par fjäderörhängen, har fått typ fjäderbullemi!
Tisdags: Första dagen i skolan var rätt så chill, slutade tjugo över två, och ganska najsiga lektioner. Efter det så kom jag hem till mamma!
Onsdags: (idag för den som inte viste) så hade vi gympa bland annat och det var skitkul för vi fick dansa Tango! Det kom dit en kille som har varit med i let's dance tidigare, vi har haft honom förut också!
Föresten vilka hejjar ni på då i melodifestivalen som är nu på lördag? Jag hejjar lugnt på Lorren och Danny!

Danny har ju den bästa koregrafin, helt klart!!
PUSS!

Kommentarer
Postat av: Matilda - Fotoblogg

SV: Forever alone. Förstår det! :d

2012-03-08 @ 14:00:07
URL: http://matildazphotos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0