Tällberg!

Jupp, ni hörde vad jag sa! Idag tog vi det lugnt, åt frukost, duschade sen åkte vi iväg till ett litet shoppingcetrum i Tällberg, jag köpte två skit gulliga blusar! vi träffade Hasse och hans fru Åsa, som är vänner till Matildas familj! Vi kom hem sedan och åkte ett sista åk i pulkabacken, fy fan vad vi skrattade! Innan vi stack till Hasse och Åsa så käkade vi Tacos, och tro mig det är inte lätt! Åsa och Hasse hade två super söta hundar en pytteliten som hette Tifti typ och en stor rottweiler som hette sune! Han käkade upp halva kladdkakan, stackare! Nu ska jag mysa lite innan jag går och lägger mig, för imorgon sticker vi hem till Stockhom! :(
PUSS!
Den kanske ser lite konstig ut på bilden, men den är så mycket snyggare i verkligheten!!

Kommentarer
Postat av: Vera

va hände med hunden när den hade ätit upp halva kladdkakan?

2012-03-03 @ 11:18:27
URL: http://vvera.blogg.se/
Postat av: Vera

Svar: Nää jag vet, det är därför jag undrade. stackars hunden! :/

2012-03-03 @ 17:34:59
URL: http://vvera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0