Snö,snö,snö och ännu mer snö!

Åhh när jag vaknade upp i morse, så var det första jag såg var snö!!  Precis när man trodde att våren var här, men nänä vi ska ju ha ännu mer snööö! Fast nu är det soligt och ganska mycket snö har smälts bort!
Idag har pappa och jag storstädat, vi lastade in massor av skräp i hästtrailern och åkte iväg till sopptippen, sedan pantade burkar. Annars har jag pluggat till franska-provet som är på måndag :S!!!!
Måndags: Träffade Emelie i Alvik, vi chillade och kollade lite på tv och så
Tisdags: Inget specielt, träna lite med Anna och Ida, sen var det föräldramöte oh elever på skolan eftersom det har/varit kaos i vårna klass!
Onsdags: Slappade typ hela eftermiddagen ,plus lite plugg.
Torsdags: Åkte till pappa och pluggade ännu mer.
Igår: var med Paow och vi fikade på ett litet mysigt fick, kollade lite i affärer, hittade ett par gråa benvärmare, why not? Åkte hem och åt middag med familjen och myste framför tv:en med Let's Dance! Kollar ni på Let's Dance??
p.s är med i Nina från Top model svergies blogg!!  Tryck på Nina för att komma dit!!
Nu ska jag fortsätta plugga inför Franska-provet och sedan träffa Matilda!!
Gjorde om lite i mitt fönster hos mamma, vad tycks?
Och nu lite randombilder!
'
Plugga till franskan?
PUSS!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Jag har precis startat en blogg här på blogg.se och jag tänkte att det skulle vara hur snällt som helst om du ville kolla in den och säga vad som kan förbättras,men även vad som är bra!:) Om du gillar den kan vi ju följa varandra på bloglovin!

Kram http://vendelasonly.blogg.se

2012-04-12 @ 21:42:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0