Myyyys!

Sorry för dålig uppdatering men man måste ju faktiskt njuta lite över att vara här vaah? Igår så gick vi ner till rättviks centrum, och tro mig det var en riktig prommenad de! Eva (Matildas mamma) köpte  en jätte söt cup cake mugg och en prydnadsflaska! Vi åkte iväg och hittade typ värsta pulkabaken och tog en pizza på kvällen!
Idag så stck vi iväg till samma pulkabacke och jag åkte på mina långfärdsskidor, och det var skit läskigt i nerförsbackarna! Och känslan man får när en fyraåring är bättre en mig! Vi tog det lite lugnt, duschade och gjorde i ordning oss, för vi skulle gå på en asiatisk resturang! Nu sitter jag i min jump suit och bara myser, kanske ska lägga idioten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0