Mot stjärnorna!

Kom hem för ca en timme, har varit och kollat på stjärnorna med några från klassen! Det var skitkul vi såg venus (planet) och Jupiter (Också planet för den som inte visste). Jag och starka Ronja fick bära teleskopgrejen, som var jätte tung! Innan jag och bästa Ronja stack till stjärntittningen, så gick vi på stan, jag lämmnade in min klocka på laging för den gick sönder i helgen. :( Nu ska jag göra mig i ordning för sängen, för att sedan titta på Top model Svergie! Vem tycker ni ska vinna?  PUSS och godnatt!


Kommentarer
Postat av: Ronja

Du är bästa Fanny!

Och jätte stark! :)

2012-03-16 @ 20:45:03
Postat av: ℒɪsɑ | Ƥһօʈօɢяɑƿʜყ ♥

Åh så fin blogg!

Hur är det med dig då? :) Svara gärna på min dagens fråga som du hittar på min blogg :D



/ℒɪsɑ | Ƥһօʈօɢяɑƿʜყ ♥



PS: Idag är sista dagen att anmäla sig till veckans blogg för imorgon avgörs den! vinnarna får synas för mina 300-500 läsaren!

http://lisafisap.blogg.se/2012/march/vinnarna-av-veckans-blogg-ny-omgang-v10.html

2012-03-17 @ 13:36:33
URL: http://lisafisap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0