Gunilla Ponten!

Jaa är så taggad så det inre är sant! Har inte berättade det förns nu men imorgon ska jag gå en modevisning för Gunilla Pontens vårkollektion, ska bära 3 olika outfits! Detta är helt otroligt! Jag träffade  henne i onsdags  och provade kläder, hon har helt galna kläder! Jag ska vara på Lidingö klockan 3 imorgon! Sjukt kul, längtar verkligen!
Idag har jag gått i skolan (standard) Och haft kemi prov....! Det var ju sjukt underbart väder så drog ner till stan och kollade runt lite ! Kolla vad man kan göra om man är lite kreativ! Gjort armbandet i slöjden och bakrunden till tavlan hemma! PUSS!
Istället för att bara sätta upp skolfotot i en vit tråkig ram! ;)
Hemsk bild på mig, men det är en av de tre outfitsen jag ska bära!! Ser ut som jag är en liten Manga docka haha!
Den outfiten till höder ska jag också bära!
Gunilla Ponten!!

Kommentarer
Postat av: Matilda - Fotoblogg

Mera bilder, mera bilder, mera bilder, mera bilder!! :D

2012-03-25 @ 13:38:58
URL: http://matildazphotos.blogg.se/
Postat av: LINNEA -

Vilken tid, dag osv? Måste ju komma och kolla! :D

2012-03-25 @ 20:03:28
URL: http://ssmultrons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0