2012 då jorden ska gå under.....

Nää hoppas inte det You never know... som jag säger. Förlåt för en sådan dålig uppdatering, min mobil var jätte konstig så därför kunde jag inte blogga när jag var uppe i Hälsingland, men  det här året ska det bli mer uppdatering,  mycket bilder och intressanta inlägg.
På Julaton åkte jag direkt från min snälla gudmor Malou till Hälsingland med mamma, där våra släktingar bor. Vi hade det jätte mysigt. Dagen därefter träffade jag gamla kompisar, det var såklart jätte kul (har bott i Hälsingland när jag var yngre). Vi åkte pulka t.o.m., jag vet att det är lite barnsligt men jag  tröttnar aldrig på det!
Fick redan min present av mamma en vecka innan julsfteon, en stor 24 tum Imac!

På måndagen drog jag och mamma  tillbaka till stockholm, på hemvägen lämnade vi av min syssling Ida i Uppsala, där min faster Helene även bor. Jag ringde henne och frågade om jag bara fick hälsa på dem och säga hej till Ozzy deras hund. Det gick jätte bra, vi fick även stanna på middag också, så det var jätte tevligt!
Dagen därefter åktel  pappa, Maria, jag och Malin (syster) ner till Arvika där Mailns mormor Ingrid bor. Jag fick ett fint halsband av henne i silver där det stog lite saker på (Se nedan) När vi kom hem öppnade vi julklappar med Malins pojkvän Albin också, även så kallad "lilla Julafton".
Dagara innan nyårsafton var jag med kompisar och köpte  lite kläder  på mellansdagsrean.
Jag väntade in 2012 med min kompis Matilda, hennes familj hos deras kompisar. Vi hade det sk*t roligt, vi spelade spel, åt god mat och såklart sköt fyrverkerier (inte jag såklart skulle aldrig våga..)
Nu är jag hemma hos mamma, ska bara ta det lite lugnt de här sista dagarna innan skolan.
Nyårslöften:
  1. Börja träna någonting antingen dans eller på något annat.
  2. Gör så att det går bra i skolan
  3. Ha vänner man kan lite på, inte skaffa falska vänner.
Men nu får det väl lov att komma lite bilder vad jag har fått i julklapp av alla och lite annat!
Tack alla för det fina julklapparna!! På den  sista  bilden är min förra hund Ozzy som jag hade, fast min faster har han nu p.g.a av att han inte kan vara ensam hemma..:( men hon har nästan all tid i världen åt honom. Puss!

Kommentarer
Postat av: Paow<3

Gulle dig!<3

2012-01-08 @ 11:55:52
Postat av: Fanzy

sv: Tack gumman du med! <3



2012-01-08 @ 12:27:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0