Hatar tvättstugan!

Seriöst tror jag har någon fobi att gå ner i tvättstugor, vindar och källor! Det är så äckligt känns som en seriemördare ska låsa in och mörda mig typ! Jag vaknade för ett tag sedan har käkat frukost och så ska slappa ett liet tag till, sen ska jag väl åka till pappa!  Juuuste festen igår hann tyvär inte ta några bilder å hur jag såg ut fick lite brottom sen när paow kom! Men fetsen var ganska kul men typ vissa bara stog där i en ring och hoppade upp och ner.... PUSS!
Älskar man inte vintern när man ser denna bild? Fast man ser inte så mycket snö.. men ändå cool bild som är tagen av proffsfotografen Matilda!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Naw, du är bästa modellen!! :)

2012-02-18 @ 17:04:19
URL: http://matildazphotos.blogg.se/
Postat av: paow

Håller med matilda!!

2012-02-18 @ 17:25:04
URL: http://lifebypaow.blogg.se/
Postat av: fanny

Naw tackar! :)

2012-02-18 @ 20:29:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0