Canon EOS 550D

Igår började dagen med att pappa och jag sjöng ABBA låtar till singstar! Klockan två stack vi  till Kista och Malin hängde med, vi hittade en 5D bio, vi såg på night of toy story, den var as rolig. Stolarna rörde sig, det stänkde vatten, blåste doftade godis och det kände som någon typ sköt luftpistol på en! Även om filmen bara var 5 minuter så var det en rolig upplevelse! Efter det gick Malin och jag runt och kollade på lite saker, när jag var inne i en affär så  tog jag av min klocka för skjortan som jag pröva var skittajt runt handleden, så tror inte att jag glömmer klockan då?? Joo, men jag ringde igår till affären och frågade om den fanns där, och det gjorde den för personalen hade tagit in klockan från provummet!  Snacka om fina människor som inte bara tar klockan.  
Strunt samma, pappa hade  spontant köpt en system kamera till familjen! Hur najs är inte det nu kan man entligen ta lite seriösa bilder!! Nu ska jag ta en härliga promenad i det fina vårvädret med Matilda! HOPPAS att det finns snö i Dalarna bara, för vi  sticker till Dalarna på Tisdag!
SEnare idag så ska jag åka till kista och hämta min klocka! PUSS! Här kommer en bild på kameran!

18 megapixlar! Najs va? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0