Bild Bomb!

För några timmar sedan stack jag och pappa till kista igen... För att hämta min klocka, hittade även ett supersnyggt sommarlinne och vita fjäderörhängen! Och så har jag förstårs lekt lite med kameran som ni ska få se lite bilder på! Har inte lärt mig så mycket pappa  köpte en bok till , så får väl ta och läsa den! Just nu sitter jag i soffan och kollar på ett repotage om häftiga djur på Madagascar, snart ska jag ta en dusch kolla på äkta människor  och äta glass!!
PUSS!
Naaw den har Paow gjort till mig!! 
Örhängerna jag köpte!
Asså hur gullig är inte detta linne? Tän med ett par ljusa jeans shorts, flipp-flopp och en stor solhatt!
Kommentera gärna bilderna! PUSS!

Kommentarer
Postat av: paow<3

ååh vilken pudding du är med skinnjackan och allt det andra :D <3

2012-02-26 @ 21:12:28
URL: http://lifebypaow.blogg.se/
Postat av: Ronja

Beautiful.

2012-02-27 @ 21:17:32
URL: http://iwasborrnthisway.blogg.se/
Postat av: Fanny

Naaaw tackar ni är!<3

2012-02-27 @ 23:06:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0