13 saker om mig!

  1. Jag kan få typ tvångstankar ibland, att jag måste göra någonting (eller vänta det är ju precis vad tvångstankar är..)
  2. Jag är skrockfull med vissa saker
  3. på morgonarna kan jag verkligen inte hålla koll på tiden, för jag provar kläder och gör iordning mig osv. Jag börjar därför göra frukost klockan 8 när vi börjar 08:20 fast det tar ju bara 1 minut att gå till skolan.
  4. 1 år gammal och älskade räkor!
  5. Ibland kan jag börja prata jätte mycket med mina kompisars föräldrar, än att vara med min kompis, när jag väl har börjat kan ingen stoppa mig!
  6. När jag  var 5 år och hade brytit benet (min förra häst trampade på det) så satt jag i rullstol jätte länge fast läkaren hade sagt att jag kunde gå, jag var lite lat  och ville bli buren och körd överallt... :P
  7. Jag har höga förväntningar på mig själv, och tänker bara på framtiden, att jag inte får misslyckas, och lyckas göra något stort.
  8. När jag såg Titanic började jag gråta, (vem gör inte?)
  9. Jag är född typ 2 timmar tidigare än min kompis Linnea!
  10. Skulle egentligen blivit jungfru (i stjärntecken)
  11. Jag hade kristall blå ögon nästan 1 år.
  12. Har bott typ 25 mil härifrån, i Hälsingland i ca 4,5 år.
  13. En gång var jag inne på gina i 2 timmar i sträck!
Ja det var lite onödig information om mig! Här kommer en gammal bild på mig när jag var i Frankrike och fyllde 10, och en bild på lillkorven som jag fick när jag var nio, ozzy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0