Sorry... Men snart är det jul! :)

Hej på er! förlåt för att jag inte har bloggat på länge....  men fick plötsligt lust vet inte om det kommer att hålla i sig men men. Snart är det jul igen konstigt att det är varje år... Fick redan min julklapp av mamma igår en  Imac 24 tum trodde verkligen inte att jag skulle få en det men blev så j*vla glad! så har lekt lite med den idag... hehe! Paulina sov över hos mig (igår till idag) vi hade det jätte mysigt! vi har typ chilllat hela dagen men sedan bestämde vi att vi skulle åka till Eriksdalsbadet! 
Men btw idag kom första snön så himla mysigt men den kommer troligtvis inte ligga kvar...
Ha det så bra här får ni n liten rolig bild på mig!
 
Fanzy kiss! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0