Fjärde advent <3

Idag har jag slappat, har verkligen ingen lust att göra läxor men det är väl sånt man måste göra. snart är det jullov ska bli så himla skönt åker upp till Hälsingland  med mamma vi har ju släkt där uppe som vi ska fira jul med. Har även bott där när jag var yngre. 
Har legat och läst hela morgonen  en bok som är jätte spännande Tillsammas heter den. Är så sur min kamera gick sönder när jag var på Grönan i somras, popexpressen kraschade den fråga inte hur det gick till. Skulle vara kul att ha en systemkamera men har inte riktigt det intresset, men om man är snäll så kanske man får en digitalkamera dom tar ju bra bilder ändå. Nä nu måste man väl klä på sig och börja plugga lite. Saknar sommaren även fast det inte har kommit någon snö som ligger kvar, här får ni en bild på mig från i somras.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0